Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt, vaknade vid 7 imorse av en mardröm, eller den var väl inte läskig kanske, men den var sådär obehaglig så man fick en jättekonstig känsla.. Men jag somnade om i alla fall och sov till 9 typ!
.
Ett måste idag är att träna och plugga, sen får vi vad hur dagen kommer och går, just go with the flow!
Såg ni på meledifestivalen dååå? Jag såg tills han den där gubben skulle sjunga, han som tog Gina på rumpaaaaan! Det kommer det skrivas om tror jag, såg redan efter 1 sekund att det stod en hel artikel om det på aftonbladet, haha vilket liv, inne på aftonbladet en lördagskväll!! illa Therese, ILLA.
.
Igår var det ju en vecka kvar tills jag fyller 17!! Ett år kvar till 18, det kan jag verkligen inte fatta! Då ska jag börja ta hand om mig själv, körkort, krogen, jag får göra som jag vill och allt hihihi! Nej men det är läskigt att tänka så.. Och ett år går lixom inte långsamt om man tänker efter. Fast jag tror min mamma och pappa kommer fatta det ännu mindre, dom kommer fortsätta styra och bestämma över mig haha, men de kan dom glöööömmaaaaaa ;)
.
Meeeen ska vakna mer nu, pusssssss
.
dom här skorna tackar jag inte nej tiiiiill. :o
Och den tårtan vill jag ha hahahah, choklaaaad :*:*::*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0