Godmorgon!

Jag vaknade precis, är sjukt trött, jag har haft huvudvärk hela jäkla natten, det började igår på morgonen, men gick över lite under dagen, sen igårkväll kom det tillbaka och blev värre än någonsin, usch, så imorse typ halv 6 när jag verkligen inte orkade mer, då gick jag ner och började knarka huvudvärkstabletter, jag hade tagit en på kvällen innan jag gick och la mig, jag gillar inte att ta massa tabletter, så undviker helst det, men jag var tvungen tillslut. JAJA nog om det!
.
Vill säga jättejättemycket TACK till alla som har gratulerat mig!! så är så söta, PUSS! Jag hade en jättebra födelsedag igår. På morgonen kom som sagt min familj och grattade mig, jag fick presenter och så, fikade vi lite senare under dagen, var hemma själv ett tag med mamma eftersom Julia hade innebandymatch, julia gjorde två mål och dom vann med tio-noll! sedan började vi göra lite fint hemma, jag duschade och fixade iordning mig, blev beroende av mina fina mobil,  och sen vid 6 ungefär kom våra gäster!
.
jaja, idag ska jag i alla fall träna, skulle ha följt med mamma och julia och åka skridskor, men hade ingen lust då, så det blir träning själv sen! jag ska även se twilight: breaking down part 1 idag för andra gången, men den är ju så sjukt jäkla bra!!!! aja, lägger ut lite bilder på min dag igår! :)
lite fika!

Söööööta Matias! och en ful bild på mig ahhahaa :D men ni borde veta vid det här laget att det är på bloggen dom allra fulaste bilderna kan läggas upp! ;)

jag och louise skulle ta egobilder, men det slutade inte så bra heheh

pengar, biobiljett och kort från nära och kära hihihi

SOLOtidning, två stycken mascaror, muggar/koppar(jättefina i verkligheten!), mineralfondation!

ansiktsmask, sovtröja, shampoo & balsam, det där rosa balsammet hade vi i England, så det påminner som f?????!! nej men det luktar asgott! :)

det där fatet är jättegammalt, det är äldre än min farmors mamma sååå... ah haha! sen den där koppen är jättestor och mysig! också fick jag en liten ros av min låtsasmorfar haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0