En månad sedan dagen efter nyår!

Kom hem för kanske 15 minuter sen, sitter redan med datan i knät, illa alltså!!! Det var såååå skönt att komma till skolan vid 10, idrotten var kul, vi har börjat med styrketräning haha... inte för jag är så bra på det men jag försöker såklaaaar! därav mitt bra betyg hehe, drev. nej men jag har nog gaaaanska bra tror jag :) hade det i 7an, 8an och lite sämre i 9an. menmeeen, våran idrottslärare Torbjörn har faktiskt sagt att jag är vältränad och en idrottstjej HAHA! tänk om han drev? jaja, nu blir det här inlägget jättekonstigt känner jag :(.
.
går vidare, efter idrotten hade vi lunch, sen efter det fick vi massa information om inriktningar och individuella val. Jag tror jag ska välja hotell&konferens som inriktning... svårt detdär verkligen, men det känns roligast och riktar sig mest åt det jag vill jobba med senare i livet. En annan posetiv grej är att om man väljer den inriktningen har man 17 veckors praktik och endast 15 på turism och resor... meeeeen, jag vill ju även testa som reseledare nått år efter gymnasiet blööö haha vi får se hur det blir, men just nu är jag mest bestämd på hotell & konferens.
.
Det jag är mest taggad till är individuella valen!! eller ett av dom i alla fall, jag ska ju lägga till tråkiga kurser i svenskan eftersom jag vill ha högskolebehörighet, engelskan är obligatorisk för oss eftersom vi går en sån linje, och matten läser vi just nu. Men den roliga grejen är att jag och några vänner ska ha dryckkunskap eller va det hette!! sååå jääääkla kulju!! orkar inte sitta och förklara nu vad det är vi ska få göra, om någon undrar får ni fråga så kan jag förklara :) :*
.
Meeeen nu kommer jag inte på något mer att skriva... uppdaterar säkert senare ikväll, pusss :)
lägger ut en bild på en utav mina tröjor för har ingen annan bild hehehehehhe cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0