workout

Riktigt skönt väder idag och det gillas riiiktigt mycket för jag har blivit lite friskare, hostar inte lika mycket i alla fall och jag ska ut och springa alldeless strax. Först ska jag bara göra rent åt mina kaniner haha... sen ska jag springa så långt jag kan utan att stanna haha! Sedan bjuds det på tacos hemma hos oss hihi! Nej men ah det blir gott.
.
I fredags åkte jag till Våla för att träffa Albin och det var lika mysigt som vanligt såklart, så jag kom hem igår runt två. Då åkte vi till mormor för att äta middag där, mysigt! Imorgon är de skola igen, fyyyyy, aja vi kommer inte ha service och bemötande den här veckan, skönt. Man kan allt där redan så allt känns såååå sjuuuukt onödigt, vi får typ lära oss att vara trevliga? ah visst dom som inte kan vara trevliga får väl lära sig det men lixom, ah ni fattar så jäkla drygt. Det är ju något man blir uppfostrad med lixom... JAJAAAA, jag troooor det här kommer bli en bra dag även fast det är söndag. Förstår mig inte riktigt på alla som klagar över att man har söndagsångest bla bla bla, visst eller jo jag förstår dom på ett sätt. Men jag tycker det ändå är en ganska skön dag? Man får ju tycka som man vill men :)
.
Måste bara säga att jag är sjukt taggad tills vi åker till Menorca då jag ska träna steeeeeeeeeeeeeeeeeeenhårt!! Ska springa varje morgon, känner mig sjukt motiverad till det alltså! Dessutom vill mamma att vi ska anmäla oss till vårruset, får se hur det blir med det...
.
Ska inte sitta här mer nu, nu går jag ut och bli lite fit! ciao fellas
Tumblr_lgzagrqb7p1qdss66o1_500_large
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0