Ny vecka!

Nu är det ny vecka och jag känner att den här veckan komemr bli grymm! Känner mig så posetiv och glad igen, som jag brukar vara, dock har jag känt den senaste veckan att allt bara varit cpjobbigt haha, Jaja, har fått tillbaka gamla mig nu! Idag är det ju andra April också! Lyckades ni lura någon igår? Det gjorde jaaaag! hahah typ min favoritdag, gillar att vara lite buuuusig hahah. Nej men vaknade astidigt så jag sprang ner det första jag gjorde och satte tejp under vattenkranen inne på en av våra badrunm, och det blev mamma som fick bli blöt, jag bara njöt HAHA. Sen så under hela dagen försökte jag komma på något att lura Albin med också, men kom verkligen inte på något kul så det fick bli världens dåligaste, haha, fast han gick på det i alla fall haha! Jag blev för första gången inte lurad på första April. Är jättelätt att lura annars. Jaja.
.
Idag blåser det väldigt mycket ute och det är typ bara noll grader ute men ska försöka komma ut och springa ändå, det är ju ändå bara en timma av hela min dag. Ingen fara!
.
Sen ska jag välja ut lite kläder inför imorgon när vi åker till stockholm och lite sånna grejer! blir nog en skön dag idag.
.
Har verkligen inga bilder så jag lägger ut lite bilder på mina kläder jag har när jag springer/tränar HAHA, FINT, eller nej. cp bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0