I helgen ska jag...

... inte äta något godis eller chips!! Måste sluta för 17! sjukt så onyttig jag är ibland, fast kommer typ köpa något sånt ändå känns det som.... Fast kanske kan köpa något nyttigare kom jag på nu? den tanken har aldrig slagit mig innan hehehe... då märker ni hur onyttig jag är.
.
Ville bara få det sagt, har inte orkat blogg något på ungefär en vecka, har haft fullt upp vilket jag har nu med, har nationella i Svenska imorgon, Service&Bemötandeprov på onsdag som jag inte pluggat till alls och bi ska kunna massor blä, sen så på torsdag har vi nationella i svenska igen! illa... Men då är alla nat. i svenska klara i alla fall! skönt.
.
Idag var jag ute och sprang/tränade, gick riktigt bra! eller ja, bra och bra. Blev anfådd som en gris och svettades som ett fetto men jag sprang ovanligt långt och ovanligt snabbt så det var jag värd och jag klagar inte! bara bra ju! Ska försöka träna typ fyra dagar i veckan... Problemet är bara att jag kommer hem så sent på dagarna bara... Får se hur det går! Sommaren är faktiskt snart här. Lika bra att fixa en liiite finare kropp så man inte står där med dinglande ben, hängig kärringrumpa, fladdrande armar och överhängande fett, när sommaren väl är här. HAHA fast det kommer det göra på mig ändå det förvänta er inget!!!!
.
Kollar i alla fall på vetenskapens värld med mamma, pappa, farmor och farfar just nu haha! Fast kollar inte så mycket... Får väl se hur kvällen fortsätter. pussssss.....
.
Saknar min ring som gick sönder för någon månad sen OCH mina fina naglar... ångest
Vet inte vad jag gör på den bilden? men ah!

Kommentarer
Postat av: mimmi

fin blogg :)

2012-05-02 @ 19:18:08
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0