HEJ!

Som ni såg igår så hade min syster tagit min data utan att fråga och loggat in på min blogg... Lite fjortis som skriver chacha bloggen, får hoppas att hon drev. Men tycker ändå att det hon skrev va ganska gulligt så tar inte bort det! Jaja, jag har varit väldigt dålig på att blogga under lovet, men har inte ens hunnit tänka på bloggen... I Tisdags var vi som sagt i stockholm. Det var en jääättemysig dag faktiskt! Fick med mig en hel del fina grejer. Eller ja, inte så mycket, men sånt som jag behövde och så.
.
Köpte ett par nya svarta jeans, dr.denim, såna som Kenza har, sitter som ett smaaaaack heheheh nej så kan man inte skriva om sig själv men jag är faktiskt ovanligt nog ganska nöjd för en gångs skull! Köpte även ett par höga shorts som jag är ganska nöjd med från gina, plus ett linne (uuuursnyggtsåmanvilldööö) från H&M och nyaspringskor, ÄNTLIGEN! Rosa och fina! Visar allt på bild sen så får ni se! :) Tror det var allt? Kändes så lite när jag skrev det haha, jaja. Juste, igår köpte jag nya trosor också... heheh kul för er att veta känner jag. Men i alla fall, nog om det. I onsdags, det vill säga igår så kom en kille från SMåland och hälsade på oss, jag och min syster träffade han i England pch fick bra kontakt och så. Så det var ju trevligt! Ikväll och imorgonbitti är enda dagen på heeeela lovet som jag får ha för mig själv typ, alltså, det känns lite skönt faktiskt, har aldrig känt så men att ha Albin vid sin sida när man somnar och vaknar är ALDRIG fel, det vill jag aldrig sluta med. Det är svårt att förklara men tänk lite så fattar ni nog... Det är Albin lixom, den mysigaste i världen. :*
.
Men imorgon vid två så kommer han hit i alla fall! Känns braaaa! riktigt bra. Saknar honom som vanligt! Vi ska ut och springa och sånt, sen tar vi nog dagen som den kommer tror jag.
.
Och jag är verkligen aldrig bra på att hålla hemlisar! Alltså sånt som man själv ska göra alltså, sånt som andra berättar är jag bäääst på att hålla men ah ni fattar vaaa!!!!!!!!!!!!! hehe.
Men den här gången var Albin nästan dåligare än mig att inte säga något. Vi har nämligen köpt ett varsitt påskägg till varandra, guuuud så söta vi är! Ska lägga upp lite bilder på det sssseeeeeeeeeeen, typ i helgen. Lite måste man ju kunna överraska honom med i alla fall! haha...
.
Jaja, ska inte göra det här inlägget aldeless för långt nu. Ska strax sova med min fina älskling bredvid mig, och då menar jag inte Albin tyvärr... Min katt faktiskt! Max ♥
.
En bild från isomras! guuuud så mycket jag längtar till sommaren! Förstår dock inte vad som hände med mitt fejs? Ser lite ansträngande ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0