England 2011 #1 !

Här inne bodde jag, Hanan och Louise. skulle kunna åka dit bara för att shoppa, TA DET TILL SVERIGEEEEEEE!
Inne på Hamton's. detta är Anton och ni kan ju gissa vilken uppmärksamhet han fick för att göra det här, helt sjukt, om han var på stranden och gjorde såhär, då ville alla komma fram och ta bilder på han..
Längst fram i dubbeldäckaren hahah ^^
Me and sister,
på stranden
3 utav alla 1000 killar vi träffade där, haha, de var från England, vilket var sällan man kunde "hitta", Bournemouth är ett riktigt turistställe och studeringsställe.
mina underbara Norskar!
Här sov jag, vi hade världens underbaraste värdfamilj, kunde inte fått bättre. Jag o Louise sov i samma rum som en ryss, Lidia, i det andra rummet sov 2 Spanjoror, som snodde min sminkborttagning haha, för att vara lite mild i mina ord så gillade jag dem inte. Vi började bråka med dem på bussen också för vi satt och snackade med "deras" killar. Avensjuka som fan antar jag.
Jag och smålänningen :) <3
Beachvolleyboll!
tjatja bloggen! dagens outfit hahah
Underbaraste Svenskar <3
Så rolig hahahahh
söta Amanda o Stella o ja :)
Nu orkar jag inte lägga ut fler, jag har inte ens kommit halvvägs av alla händelser, dessutom har jag 100 bilder av en grej vi gjort så de är gaaanska jobbigt, men fler bilder kommer såklart :)

Kommentarer
Postat av: Simon <3

<3 Bournemouth <3

2011-08-03 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0