Harry

Min fina kanin, var iväg till v:ås ett tag idag för Louise skulle köpa longboard. och det gjorde hon, liiiite avis kanske, inte för jag vill ha en, det såg så coolt ut bara när hon gick runt där med den haha ^^ i alla fall, sen så åkte vi till ett hus i Kumla, där dom har en stooor kaninuppfödning, under hela våren och sommaren har jag letat efter en fransk vädurskanin, dem hade inte fått några ungar innan vi åkte till England, men idag så! Är överglad haha, han är sååå fin, ca 9 veckor gammal, grå och vit och jättesnäll, kan till och med ha honom lös på våran gräsmatta, låter han springa runt där, när jag kollar såklart. Nu kanske ni tror jag är galen, men det är faktiskt en sån ras man kan ha lös, en föfrdel är ju att vi bor en bit utan för "stan" så det är inga stora vägar i närheten. :)
ni kommer säkert få se bättre och större bilder på honom i framtiden men, aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0